Count down til diæt start på mandag

Fra på mandag begynder det at blive lige lidt mere seriøst. Jeg starter nemlig på diæt frem mod konkurrencen til September. Jeg glllæææææddddeeerrrr mig 🙂

Min nye trænings og kost plan er modtaget, i morgen skal jeg handle ind så jeg kan lave food prep på søndag. Den nye kost plan ligner en del min gamle, men der er selvfølgelig færre kalorier, så ikke den store overraskelse der. Alligevel blev jeg noget forskrækket (læs; meget!!) mine mellemmåltider, mine snacks er væk L så jeg har nu KUN 4 måltider om dagen!!!! Gisp!!!

Det var jeg ikke helt forberedt på, men okay sådan er det. Min kære træner Evie har også forklaret, at jeg sagtens kan splitte måltider op i flere portioner. På den måde har jeg flere måltider, og kan spiser mere jævnt i løbet af dagen. Nu må jeg lige komme i gang, og se hvordan det bliver.
Men jeg er godt nok blevet vant til at spise meget når udsigten til ikke, at få mine mellemmåltider giver lidt panik hehe J. Det bliver jo kun hårdere.

Jeg har også fået en ny træning plan. Her er der kun mindre ændringer. Jeg har stadig 5 trænings dage, men må gerne træne 6 dage om ugen, så er det bare at starte forfra på planen efter en hviledag. Mit program har fokus på balder, ryg, mave og skuldre, men hele kroppen bliver selvfølgelig tæsket godt igennem i løbet af ugen. Her er der kommet en del nye øvelser, og så – nå ja den berømte og berygtede cadio…..
Jeg skal jo til at brænde lidt mere fedt af. I første omgang er det dog til at overskue, det er 3x30min om ugen, enten som fastende morgen cardio eller efter træning.

Jeg havde håbet, at komme i gang med mit nye trænings program i denne uge, så jeg kunne blive bekendt med de nye øvelser. Desværre har jeg ligget syg med feber, og forkølelse hele ugen så har ikke kunne træne. Men i morgen skal den ha gas 🙂

20150501 Diæt countdown

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *