Inspiration til super ben træning

Fik lavet mig en super ben træning i lørdags. Jeg følger ikke et bestemt program for tiden, men gør hvad jeg har lyst til. Går dog altid efter at presse mig selv så meget som dags formen nu tillader det 😉

Jeg havde rigtig god energi til træning, så det blev til programmet jeg lister herunder. Jeg fik i hvert fald godt med sved på panden, syre i benene og de bævrede i lang tid bagefter.

Her mandag kan jeg rapportere at det kan mærkes i den grad, både forlår, baglår og balder, så det har helt sikkert været dejlig effektivt.

Lad mig høre hvad du syntes hvis du prøver det af:

Opvarmning 10min på løbebånd hastighed 5 med stigning 10.

  • Lunges i smith stativ, skiftevist højre og venstre 4 x 20 (10 på hver tben) i
    Super sæt med Airsquats 4 x 20
  • Skrå benpress 20, 18, 16, 16 repetitioner
  • Stivbenet dødløft 3 x 12
  • Leg extension, skift fod stilling hhv. ind – ud – lige 3 x 8 – 8- 12
  • Seated leg curl 4 x 8(med 1sek hold) + 8 almindelige

20160829 Inspiration til super ben træning

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *